Tips & Tutorials

Fading Sig GIMP Tutorial

A place to share tips and tutorials. Resources for beginners and advanced users.

Fading Sig GIMP Tutorial

Postby ANIKI » Thu Mar 04, 2010 6:26 am

Hey I have been working on this since we started the move on a forum since January last year, finally got it done and so here you go GIMP users, you have to know a good deal of stuff before you jump in to fallowing it. All I show is my smudge settings and how to use the Displace filter, if you are new to GIMP then look at my DA Gallery with beginner tutorials, ENJOY~ d(-_^)


Spoiler: show
Image
Members don't see the above ad. Register now - it's free!
"Artificial Inteligence Is No Match For Natural Stupidity" ~Arc
Image
ANIKI
Jr. Member
 
Posts: 94
Joined: Fri Feb 26, 2010 4:11 pm

Re: Fading Sig GIMP Tutorial

Postby Maffe811 » Thu Mar 04, 2010 2:28 pm

a good tutorial, easy to follow, but not for beguinners tho. but you already said that in the tut :P
Got möp?
Image
SOTW #1 ^
"Photoshop!? You don't need no stinkin' Photoshop" - We'll show you the power of the Gimp!!!
---
Honest CnC always beats crap CnC
Baum wrote:I think it doesnt has to be mentioned that self-voters have a small p....hotograph :D
User avatar
Maffe811
Global Moderator
 
Posts: 6810
Joined: Thu Jul 02, 2009 1:00 pm
Location: Norway/Norge/Norwegen

Re: Fading Sig GIMP Tutorial

Postby ANIKI » Thu Mar 04, 2010 4:05 pm

Yeah and I said that on the 1st post, my others are easy to fallow, if you fallow my Ash Crimson one this one will be easy. LOL "since January last year" it should have said "Jan of this year" LMAO, look forward to outcomes from other members, thanx 4 checking out my TUTO.
"Artificial Inteligence Is No Match For Natural Stupidity" ~Arc
Image
ANIKI
Jr. Member
 
Posts: 94
Joined: Fri Feb 26, 2010 4:11 pm

Re: Fading Sig GIMP Tutorial

Postby Maffe811 » Thu Mar 04, 2010 4:14 pm

ive already checked out your gallery ;) ;D
Got möp?
Image
SOTW #1 ^
"Photoshop!? You don't need no stinkin' Photoshop" - We'll show you the power of the Gimp!!!
---
Honest CnC always beats crap CnC
Baum wrote:I think it doesnt has to be mentioned that self-voters have a small p....hotograph :D
User avatar
Maffe811
Global Moderator
 
Posts: 6810
Joined: Thu Jul 02, 2009 1:00 pm
Location: Norway/Norge/Norwegen


Return to Tips & Tutorials

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 2 guests